مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:302023-10-24بين الملل

گفت و گوی تفصیلی| کارکرد رسانه در مظلوم نمایی و جنایات صهیونیست ها


یک مدرس دانشگاه و کارشناس سواد رسانه از تاثیر شبکه های اجتماعی و رسانه ای در مخفی کردن جنایات و مظلوم نمایی صهیونیست ها می گوید.

- خبرگزاری فارس- مشهد؛ از ابتدای پیدایش موجودیت ساختگی رژیم اسراییل تاکنون، بیش از صد هزار انسان بی گناه کشته و میلیون ها نفر آواره شده اند.

در طول این دهه ها، فلسطینیان و مردم بی دفاع غزه علاوه بر اشغال سرزمینی و قتل، با تحریم های گسترده و محاصره کامل نیز مواجه بوده اند و شرایط امروز در سرزمین های اشغالی نتیجه بیش از 7 دهه اشغال و کشتار افراد بی گناه توسط رژیم صهیونیستی بوده است.

این ماشین کشتار صهیونیست ها در حالی همیشه روشن بوده است که از اواسط مهرماه شاهد جنایت بزرگ آن ها علیه مردمی هستیم که رنج سال ها محاصره را تحمل کرده اند.

مردمی که به نوعی در یک زندان روباز، روزگار می گذرانند و این روزها علاوه بر گرسنگی، تشنگی، محرومیت از برق، کمک های امدادی و.

باید بمباران ها، کشته شدن خانواده، دوستان و تخریب ساختمان ها و شهرهایشان را تحمل کنند.

جنایتی که این بار با انتشار بخشی از تصاویر آن در فضای مجازی، رسانه ها و شبکه های اجتماعی دل هر انسانی را به درد آورده است.

موضوعی که باعث مطرح شدن یک سوال مهم می شود؛ این که رسانه ها چقدر در مظلوم نمایی صهیونیست ها  و تلاش این رژیم کوک کُش در مخفی ماندن جنایات آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی تفصیلی| کارکرد رسانه در مظلوم نمایی و جنایات صهیونیست ها

گفت و گوی تفصیلی| کارکرد رسانه در مظلوم نمایی و جنایات صهیونیست ها